umudumubeklerken Kızlar 37+6 haftalık hamileyim bugün saat 2 den beri ara ara belime ve kasıklarıma ağrı vuruyor bir de sağ bacağıma ama şiddetli değil doğum belirtisi olabilir mi
umudumubeklerken umudumubeklerken kimseye söyleyip ayaklandırmak istemiyorum anneme de eşime de söylemedim yalancı sancı olabilir mi
Gde1307 Ilık duş alınca veya sola yatıp dinlenince geçiyorsa yalancı sancı diyorlar ama bende yaşamadığım için birşey diyemeyeceğim düzene girdiği zaman anlayabilirsin canım. İstersen bir Drunla görüş