Busrhazal20 Bayanlar lohusalığınızda emzirme atletimi kullanıcaksınız emzirme sütyenimi sütyen sütü keser diyolar 40ından sonra tak diyolar kendinden sutyenli atlet öneriyorlar fikirlerinizi alabilir miyim..??
Bahar2 Busrhazal20 iki tane emzirme atleti aldım rahat edersem bir iki tane daha alacağım doğumum kışa denk geliyor normal atlette sıyırıp emzirince beli üşüyor insanın iyi geleceğini düşünüyorum
NihalBedir Busrhazal20 ben Ilk birkaç gün bisey kullanmadım sonra büyük benden sutyen taktim süt desen heryer süt oluyordu yatak yastık bebek emmeyi kavrayama kadar süt çok oluyor sonra zamanla terbiye oluyor göğüsler
Kubraismail61 Busrhazal20 sütyenin kancalarını ben çıkardım 3 tane südyen aldım bitane de atletini doğumuma az kaldı hastane de üşümiyim die atleti giycem
Sweetblonde88 Busrhazal20 ben uzun süre sütyen kullanmadım atlet kullandım zaten ped koyuyorsunuz ucu belli olmuyor emzirirken de velimiz üşümüyor. Ama çok büyük değil gögüslerim 80 85 gibi.