Selam kızlar 13+2 haftalık hamileyim belimde 2 tane fıtık var yıllardır hep ağrı çekmişimdir belimde eğer normal doğum yapamazsam spinal doğum yapmak istiyorum o ana şahit olmak için ama etrafımdakiler iğnenin belden yapıldığı için zarar vereceğini felç kalabileceğimi söylediler benim gibi olan var mı merak ediyorum 🤰🏻