O bel ağrısı yüzünden çalışamaz oldum yoksa bir süre daha devam edicektım ama çok kötü oldum yürüyemedim sert yerde yatmamı önerdi doktor bide bantlama yaptılar belime yakı gibi bi bantlama biraz dik tutması için dinleniyorum biraz azaldı ağrım birde viks sürdüm dayanamadım