Merhaba kızlar. 13+2 hamileyim. Bugün kayınvalidemde otururken üst katın doğalgaz gider bacasının tam mutfak camının önünde olduğunu fark ettim. Camı açınca muhtemelen içeri o duman doluyordur biz görmesek de. Ben de her gün kayınvalideme mutlaka uğruyorum yemek için. Bu kadar az miktarda maruz kalmanın bebeğe bir zararı olur mu endişelendim biraz açıkcası