Ben normal doğum istiyorum ilk bebegim. Ama cevrem de herkes aa oran çok genisler soyle olur böyle olur kalır öyle . Cinselleikte sıkıntı yaşarsınız falan diyip duruyorlar. Yani doğumdan sonra kendini toparlamiyor mu orasi ne kadar bi genişleme oluyor aklıma çok takıldı. Eşim de sezeryan olmamı istiyir. Bu sebepten dolayı. Ben üzülünce sonra sen kendini nasıl iyi hisseder de doğurmak istersen oule yap dedi.