FeriDee Haftaya girdik. Erkek bebeğimiz olacak yalnız hala isim bulamadık. Ben beğensem eşim beğenmiyo, o beğeniyo ben beğenmiyorum. Napacaz bilmiyorum 🙊 🙊
MiracAlpinveUmutunAnnesi FeriDee benim oglumun adida Miraç Alp canim 😊yağız alphan alparslan aren muhammed isimleride guzel
qqulsum55 FeriDee bende 20 gün önce Doğum yaptım canım aylarca isim bulamadım son gün buldum ve Arden koydum😂😂
qqulsum55 Ssedaa Allah’ın tarlası bolluk bereket demek canım. Herkes gayette beğendi kabullendi hiç zorluk yaşamadım😂😂