Tubina Bende o haftalarda davul gibiydim bacaklarım ellerim yüzüm arkadaşlarım beni tanıyamıyordu o hale gelmiştim. Tuzu kessemde fayda etmedi vücuda giren ödem çıkmadı. Ödem ilerlerse normal doğumu engelleyip ciddi sorunlara yol açıyor. Ben sezaryen oldum doğumdan sonra ödemler tamamen iniyor eski haline dönüyorsun. Birde eğer ödemlerim daha yeniyse ayaklarını yüksek bi yere uzanıp yat dinlen geçer.