Kızlar daha öncede buna benzer konular açmıştım zaten benim ara ara rahmimde ağrı mı desem sıkışma mı desem kasılma mı desem anlamadığım bir ağrı oluyodu doktor normal dedi sizde öyle bebek büyüyo demiştiniz benim o ağrım hala devam ediyo sanki adet sancısı gibi desem değil kasılma nın nasıl olduğunu bilmiyorum ama öyle tarif etmek doğru gibi geliyo. Şunu da farkettim bir kaç gündür bu ağrı olduktan sonra tuvalete gittiğimde afedersiniz ama koyu kıvamlı sarı bi akıntım oluyodu peçetede sonra sancı geçiyordu. Daha sonra tekrar akıntı tekrar sancı bu sürekli devam ediyo ama bugün ilk defa bu kadar ağrı var tam genital bölgenin başlangıç yeri diye tarif ediiyim göbeğimin altı 17 haftalığım bu arada