Merhaba! 30. Hafta erken suyum gelmişti bebek hareket etmediği için hastaneye gittiğimde öğrendim hastaneye yatışım yapıldı bir hafta serum ciğer geliştirici iğne nts takip edildi suyumun artması için havuç suyu içtim bol bol sıvı aldım 1 hafta sonunda ufakta olsa artış vardı erken doğum yapıcam bebeğime bişey olacak diye çok korktum sonra eve. Çıktım doktor sürekli yatıcaksın ayakta kalmak yasak dedi ablam ebeydi evde bana serum takmaya devam etti tekrar su kaçırmamam için sıkı takipe aldı haftada 3 kere hastaneye kontrole gidiyodum çok şükür 37. Haftaya geldik muayenede suyumun azalmaya başlandığı söylendi bebeği alalım 2700 kg dendi bebek sıkıntıya girebilir dendi 2 doktora sorduk malum Yılbaşı haftası geldi doktorlarda izne çıkıcak beni korku aldı ablamında kararıyla doğumum 37+3 ye oldu ben iyiyim bebeğim çok şükür yanımda emmede sorun yaşıyoruz ama atlatıcaz inşallah Allah’ın izniyle çok dua ettim çok zorlu bi süreç yaşadım içinizi ferah tutun derdi veren Allah dermanını veriyor hepiniz yavrularınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah