Kızlar dün ikili tarama için hastaneye gittim ama sistemi hiç beğenmediğim için (doktot yoktu stajyer ve asistan vardı aynı anda 4 hasta aldılar) yaptırmadım özele gidicektim randevu vermedi bende yaptırmasam mı diye düşündüm çevremdekilerde yaptırma yalan yanlış kötü şeyler söyleyen oluyo diye direkt 4lü tarama mı yaptırsam ilerde bilemedim yardımcı olur musunuz