Uykuclimon Selam kızlar yaklaşık 3 gündür falan böyle önce sarımsı renkte akıntı vardı şimdi lavoboya gittim beyaz krem bazende anlamadım progestan fitil kullanıyodum 4 gündür kullanmıyorum doktor biraz suyun fazla gibi dedi onla alakalı olabilirmi 🤷♀️
Ummugulsum_44 Uykuclimon ben henüz doktora gitmedim ama bende de beyaz akıntı oldu 3-4 gündür hiç olmadığı kadar çok progestan da kullanmıyorum ondan olan akıntıyı biliyorum
Beybitooo Uykuclimon benimkide beyaz krem gibi resmen Progestan kullanıyorum her ihtimale karşı kan idrar verdim ama temiz çıktı normal galiba
Beybitooo Uykuclimon benimde aynen sizin gibi ara sıra su gibi oluyor sarıya da dönüyor ama temiz cikiyor doktor normal diyor