Umudum47 Damla6606 bende almanyadayim malesef turkiye gibi wrken soylemiyorlar 14 haftalik oldum bugun 16 haftalik olunca soyluyorlar
Melikee 13+6 yız kızımız olacak inşallah 🌸 doktorum kesin dedi ama değişmesinden korkuyorum 15 Eylülden sonra doğum bekliyoruz ☺ Ben de sürekli tuzlu ekşi şeyler yiyordum tuzlu limon özellikle 😋
Sedanur01 havhaz34 kaçıncı haftada cinsiyetini öğrendiniz bende 16 haftalığım doğumlar aynı görünüyor 😃
Masum Umudum47 benimde 15 eylül gözüküyor doğumum cinsiyetimiz erkek ikinci oğlum olacak inşallah rabbim bebişlerimizi sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
eliferdem Benim de doğumum 3 eylül gözüküyor.Doktorumuz büyük ihtimalle erkek demişti 12+5de...Yarın randevmz var,sanırım kesinleşir..