Cerenavc benim de perinatolog 25 mm altında olduğunu görünce serklaj gerek kesinlikle dedi. 1 hafta progestan kullanarak takip ettik ama hunileşme de başlayınca 24. haftada serklaj yapıldı. Bu asla ihmale gelmeyecek bir şey. Çünkü 20. haftalara geldiğinde bebek de ağırlaştığından rahim tutamıyor ve hiç bir belirti vermeden kayıp yaşanıyor. İlk gebelikte dikiş atılmaz diye bir şey olur mu hiç! Bebeği kaybetmeni bekleyip diğer gebelikte önlem amaçlı atmaktan bahsediyor doktor. Ben kesinlikle riske atmayın derim be bu süreci de dinlenerek geçirin.