Damla123- Cerenavc bugün aynı sorunu bende yaşadım 16+0 bana boyunu söylemedi ama biraz kısalmış progestanı fitil al dedi 😔 dikiş dedim ilk gebeliklerde atmıyoruz dedi ne Yani saha kötü olursa bebeğimi mi kaybedilecek of Ya Rabbim yardım etsin
Serpil02 Damla123- canım eğer devlete gidiyorsan özele git attır ılk gebelıkte atamayız dıye bırsey yok rahım agzın kısaysa eger atmsı gerekıyor
Damla123- Cerenavc panik yaptım ister istemez kim olsa yapar haftaya gidicem inşallah ölçümünü sorcam risk varsa gidip başka doktor bulcam. Yat dinlen hapları kullan.
Cerenavc Damla123- bana her hafta kontrole gitmeni öneririm dedi salı gidicem bakalım herşeyi sorucam doktora. Doktordan doktora fark eder buraya yazıp bilgilendiririm 🤗
Damla123- Cerenavc ya biz Doğu görevi nedeniyle hakkarideyiz yani çok bir seçeceğimiz yok ben garanti olsun diye en yakın vana gittim bugün bunları da orada öğrendim ama her seferinde gidemem çünkü yol çok yoruyor
ozgeenur Cerenavc 20. Haftada 25 mm di benimde progestan kullandım 34. Haftama kadar şuan 36dayim çok şükür bisey kalmadı zaten doğuma içini ferah tut canım
simsekkiz8 ozgeenur bendede ayni 18 haftada 25di 22 de 27 olmuw dikiw falan yok pragesteron fitilide 15 gun kullan dedi doktor wimdi hicbiwey kullanmiyorum ve cok korkuyorum. Surekli dinlenmeyebozen gosteriyorum. Sizce riskim varmi? Ne yapmaliyim?
Serpil02 Cerenavc hayır asla öyle bırsey yok 500 gr gevmeyen her bebege atıyorlar canım 20_21 haftalık atılan onlarca insan var
Cerenavc Serpil02 Serpil02 benim görüştüğüm tüp Bebek doktorum du şimdi asıl doktoruma sorucam öyleyse garanti olsun ya zar zor oldu zaten 😐
Damla123- Serpil02 bugün özele gitmiştim haftaya tam ölçümünü alcam 30 un altındaysa özel bir klinik bulup gitcem vana
Sldalpay Cerenavc ben 4 ay çalışabildim kanamam oldu 35nci haftaya kadar WC hariç hiç kalkamıyordum siz tedbirinizi alın ağır ii yapmayın ayakta durmayın bol bol dinlenin 38 haftaya kadar zar zor erken doğumu durdurdular