22+3 deyim kizlar idrar yolu enfeksiyonu yuzunden iki kez antibiyotik kullandim. Suan yine kasiklarim agriyor yine buyuk ihtimal iltihap oldu cok agriyor. Simdi acile gitsem yine antibiyotik yazicak. Napmaliyim normal hastaneye mi gidiyim acile mi. Offf :(