YDE Sevo9190 Ben Prof.Dr. Alin Başgül Yiğiter e yaptırdım şişlide kliniği var. 580 idi Ağustos ayında. Çok ilgili ve bilgili bir kadın. Her şeyi tek tek anlattı, 1 saat sürdü. Oldukça tatlı. Çok güzel pozlarını da yakaladı oğlumuzun. Tavsiye ederim.