Busratm yesm1 Eğer doktor gerek duyup kesi atıyorsa evet dikiş atılıyor. Bazen gerek duyulmuyor kesiye ama bebek çıkarken ufak yırtılmalar olabiliyor. Dikişe gerek varsa atılabiliyor. Hiç dikişsiz doğuran hastalarda gördüm. Ama genelde az da olsa dikiş oluyor.
Bianne Duruma göre normalde. Ama çoğu dogumda 1 dikiş bile olsa atiyolarmis. O da yiryilma vs olmasin diye. Tabi 10 cm acilmaniz olursa dikis atma olayi olmayabiliyor. Çocuğunuzun çıkışına kilosuna bagli