Merhaba kızlar
6 hafta 6 günlük hamileyim. 3 gündür hiç geçmeyen bir bulantım ve mide gazım var uyku bile uyuyamıyorum. Asla yiyemiyorum sadece su-muz - biraz çikolata biraz ayva. Ama omega ve folik asit içiyorum. Siz nasıldınız bebek etkilenir mi bu durumdan?