Fuldenk Merhaba, su seviyeniz ne kadar acaba ? Benim de 30. Haftamda suyumun az olduğunu söylediler. Havuç suyu ve şekerli şey ye dediler. 31. Haftamda suyumun yine azaldığını ve bebeğin kilo almadığını söyledi doktor :( su seviyem 6,5 cmmiş. Salı günü tekrar randevum var ben de raporluyum ve evde hep yiyip içip soluma yatıyorum inşallah güzel şeyler duyarım... amacımız 34. Haftaya kadar getirebilmek dedi tabi inşallah 37 leri görürüm ve bebeğim kilo almaya devam eder. Bize ciğer geliştirici iğne ve düşük önleyici iğne verdi. Size ne dediler acaba ?