Annesevil123 20+3 oldum canım. Bugün tetanoz aşısı oldum, tartıldım da. 3 kilo almışım. Cumartesi günü de dataylı ultrason yaptıracağım. Sen yaptırdın mı? Heyecanlıyım çok. En son bir hafta önce gitmiştim doktora. Cinsiyetimiz erkek seninki ??? Biraz kıyafet aldım. Yenidoğan ve 2,3 aylık. Annem baya battaniye yaptı kıyafet aldı. Kardeşim de yelek, hırka ördü baya. Başka da bir şey almaya başlamadım. Kendime güzel liste yaptım ama daha çok eksiğim var. Sen neler aldın??