adet günümden itibaren 15. günüm. Adetim biteli 7 gün oldu ve dün ilk defa yaptım(yukardaki olan) Bugün yaptığım aşagıdaki olan. Sormak istediğim şu tahminime göre yumurtlama günüme 2-3 gün var ve yumurtlamadan önceki 2 günde çok önemli diye dünü değerlendirdim. Şuan çizginin koyu olduğunu görünce keşke dün yapmasaydım dedim. Bugünü değerlendirmeli miyim? Şuan yumurtlama var mı?