Merhabalar. 26 Haftalık hamileyim. Geçen hafta pzartesi günü amniyon sıvısı 8, Çarşamba günü 7, Perşembe bebek hareketlerini hissetmeyerek acile gittim 5.3 cm çıktı. Herşey normalken bir anda kabusa döndü hamilelik sürecim. cuma günü perinatoloji uzmanı baktı 9 cm olarak çıktı. Aynı durumu yaşayan var mı, çok stres içindeyim elim hep karnımda geçiyor zamanım 😔😔 Kan ve idrar tahlilime baktılar hafif bir enfeksiyon görülüyor bebeğimin organları ve kalbi iyi durumda. Vajinal muayene ile suyumda sızma olmadığı da belirlendi. Bu su artar mı 😞