Osse asdfk valla ben yapıyorum canım çok tüylendi hamilelikle doktor görüyor haliyle İnsan utanıyor. Hemde eşim açıp karnımı sevdiğinde kıllı kıllı olması hoş olmuyor 😂
Gulnur asdfk bn yapiyorum bsindan beri ama 8 aydan otibaren inanailmaz aciyo mecbur dayandim ama simdi dogumdan once gidicem simdidrn stres basti dogum stresinden cok su agda stresi olduruyor benj
Nurs asdfk bende birtek bende var zannederdim eş değilde dr. Dan utanıyor insan 😣🤭ağda vaktim yoksada epilasyon aletiyle alıyorum bu hamileliğim olmadık şekillere soktu beni şanslı gebelerin tüyleri dökülür bende aksine tüylenme fazla oldu😣
asdfk Osse aynen öyle her tarafında yok zaten göbek deliginin cevresinde ben agdaya gidiyorum bu sefer orayıda aldırıcam
asdfk Gulnur öyledir canım ama insan bişiyi kac kez düşünüyor hamile olunca yapsam yapmasam diye kararsızım bende
Birhamis asdfk yyaanii normal degişiyo o anki acı eşiğiyle alakalı galıba 🙂 ama cok acılı bişey değil
Cansummm Bende yapıyorum beyaz tenliyim. Bir de hamilelikten olsa gerek rengi kararmaya başladı rahatsız oluyorum bende o yüzden genel ağda zamanımda karnımın oradaki tüyleri de alıyorum.
58Vildan Canim benimde cok fazla tuylenme oldu ama yakinlarim döküldüğünü soyledi son aylarda bende almıyorum bide dogumdan sonra gobegimle ugrasmak istemiyorum 😏
Gulden Benimki sarı olduğu için yapmıyorum. Ama rengi neolursa olsun ağdaya alıştırmamak gerek nasılsa hamilelikten sonra dökülcekmiş geçici bi durum. doktorlar da alışkındır bence😕