Demus bende bugün aşı oldum aşıdan 20 dakika sonra kustum bayağı .ama pek bir ağrım yok 20. Haftada yapılmalı bu aşı geneli öyle oluyor seninki çok erken yapılmış. Bi iki gün hareket ederken dikkat et mide bulantın eğer çok fazlaysa ve kendini çok kötü hissediyosan ebeni ara onada danış