Kızlar enfeksiyondan kurtulamayanlardanım ne yazıkki idrar kültürümde üreme yok dendi . Ama tuvalet yaparken sancılarım oluyor 275373 kere tuvalete gidiyorum falan daraltı geldi artık bunalıyorum . En son iyice arttı enfeksiyon değerleri antibiyotik başladılar antibiyotik bitti doktora tahlil yaptırdım hiç bir değişiklik olmamış aynı duruyor . Sancın yoksa antibiyotik kullanmıcaz dedi toz ilaç verdi . Sanki hani bu yaşamam gereken normal bir süreçmiş gibi konuştu ama içim hiç rahat değil enfeksiyon sonuçta bu . Benimle aynı durumda olan var mı ne diyor doktorlarınız normal mi gerçekten