Kubraerbay inancin_annesi 8.haftada kalp atışı ve kendisi tam belli olur dedi doktorum 9aralıga aldım bende randevumu net görelim diye ama sen diyince acaba gitsem duyarmıyız dedim bak şimdi 🙄🤔
Ranahes Bende 6+1 günlük hamileyim Miğde bulantısı, halsizlik var mutfağa dahi giremiyorum nezamana geçer acaba ya🤦🏻♀️
Sumeyye94 Ranahes kişiden kişiye değişiyor bende hiç bulantı yok hatta hiç belirti yok göğüs ağrısı hariç desem yeridir allah yardımcın olsun :)
Kubraerbay 6+4 hamileyim mide bulantıları var afedersiniz öğürtüyle geliyor sadece mide suyu kusuyorum. Karnım öyle kasılıyorki birşey olacak diye korkuyorum napacaz bilmem 😊
inancin_annesi Kubraerbay benimde 6. Haftaya girince mide bulantilarim basladi ama kusma derecesinde degil. Goguslerim cok aciyor ve uykum cok geliyor baska bir belirtim olmadi
inancin_annesi Kubraerbay ben 4+6 da gitmiştim keseyi gördük 2 hafta sonra gel dedi görürüz o yüzden gidicez bakalım hayırlısı. ama 7 haftalıkken kesin gözükmesi gerekiyor. benim bir önceki gebeliğimde görememiştik boş gebelik geçirmiştim😓 insallah bu sefer gorecegim😍
Sumeyye94 inancin_annesi bende geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim ardından hemen hamile kaldım şuan 6+2yim. Kalp atışı duyabiliriz ama çok küçük olduğu için doktor zararlı 2 hafta sonra dinleyelim dedi 🥰
drkgrss Kızlar benimde adet tarihime göre 7+3 gözüküyorum ama salı günü kalp atışını dinlemeye gittik doktoruma göre 7+1 şuanda 🤗
drkgrss inancin_annesi uzun zamandır geceleri uyuyamıyorum , ilk zamanlar kasıklarıma çok ağrı giriyordu şimdi geçti ama 2 gündür de bulantım başladı en çok ondan korkuyodum başıma geldi😢
Ranahes Saol canım ben kolumu bile kaldıramıyorum ya ikinci hamileliğim, ilkinde bukadar olmamıştım, kasık ve bel ağrılarıyla uyandım bi iki hafta hatta
Ozlemdmn Ben 15 arti haftaligim ama o ilk ögrendigim zaman agzim kullaklarkmda o heycan cok Baska simdi sibitsizim heycanliyim ama ilk ani hic unutmuyorum Allah hepimize saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 💕😘😘😘
Elmasecrin2 6+2 bizde kalp atışı için pazartesi gidecez doktora gittiğimde 5 haftalıktım kesem gözüktü karından bide benim çöm tesadüf oldu mucize yani tüp bebek yaptıracaktım adet olmayı bekliyordum ama hamile olduğumu öğrendim normal yolla eşim sperm hareketliliği için imkan vermemişlerdi 😊ama şükür rabbime