Selcen Yarın 30 olucam ama ultrasona göre 30.+3 bugün kontrolüm vardı ve sancım oluyormuş hunileşme var biraz dedi bebek makat oturuyor Protestan magnezyum içmemi söyledi haftaya tekrar muayenem var başına gelip uzun haftalar duran oldu mu