Kızlar meraba 6+1 ken ilk kez kahverengi lekelenmem oldu daha kalp atisi falan duymamistimm hemen doktora gittimm bebek saglikli kalp atisi da vardi. Progestan 200 mg sabah aksam kullanmami önerdi ve dinlen dedi ben düzenli kullaniyorum 1 hafta olacak zaten sersem gibiyim mecbur dinleniyorum uyuyorum ama lekeler kesilmedi. Camasirima hic akmadi hep pecete ile silmemde karsilastim oda mesela günde 7 dafa tuvalete cikarsan yalnizca birinde hafif parmak ucu kadar. Yogun iste yapmiyorum sadece zorlada olsa hafif yemek ve bulasik ne zaman gecer bu lekeler ve neden olur. 😪 agrim sızım hicbiseyim yok mesela mide bulantim zirvede oldugu icin fazla yemek yiyip suda icemiyorum 😪 ilk gebeligim korkuyorum.