Gece felaket bi ağrıyla uyandım arttı artıı dayanıkmaz hale geldi. Lavaboda parça düşürdüm.ama sancı aynı hiç azalmadı.ambulansla hastaneye gttik ultrasondan baktılar kese yok ama sancı aynı ağrı kesiciyle zor durdu şuan kanamam var az az. Kaç gün sürer bu kanama? Kürtajdan çok korkuyorum gece zaten psikolojim alt üst oldu . Yaşayam var mı kızlar kürtaj olmam gerek mi ? Parça varsa tek yolu kürtaj mı ? Birazdan doktora gdcğim