BayramzlemFirat Sizde durumlar nasıl heycan var mı doktor bana 37. Haftadan sonra her an doğabilir dedi😊😁
Gonca0881 BayramzlemFirat heycan olmaz mı hem de nasıl biz de 36+2 yiz pazartesi kontrolümüz var çok heycanlıyım her gittiğim de farklı bi heyecanlanıyorum tabi Doğumdan da birazcık tırsıyorum 😅
Seda42 BayramzlemFirat bizde 37 olduk pazartesi kontrolümuz var maalesef kızım ters hala dönmedi sezeryan olmaktan korkuyorum Allah yardımcımız olsun
BayramzlemFirat Gonca0881 bende birazcık korkuyodum ama gebe eğitimine gidiyorum çok faydasını gördüm baya rahatlatıyolar canım 😊
Gonca0881 Lokumum ben de öyle devlete gidiyorum zaten de çünkü yaşadığım yerde özel yok malesef doktorların insafına kalmış artık 😅
BayramzlemFirat Lokumum normali dene canım tabi doktorunla konuş bi sıkıntın yoksa önceliğin o olsun😊
Minelnaz Bende 37.3 haftalığım geçen çarşamba gitmiştim tahlil felan yaptırdı sonuçları anestezi doktoruna gösterip kendi doktoruma getirecekmişim gün vericem 21 mart dedi ☺☺
BayramzlemFirat Seda42 yok canım hiç sıkma canını son dakikada bile dönüyolarmış ben o yüzden çok rahatım sürekli yer değiştiriyolar zaten 😂
Minelnaz BayramzlemFirat evet canım sezeryan ikinci doğumum Olucak Allah’ın izniyle oğlum sekiz yaşında şimdide prenses bekliyoruz sanki ilk kez doğuracakmışım gibi 🙈🙈 çok heycanlıyım
BayramzlemFirat Gonca0881 instagramın varsa ben sana fotoğraf atabilirim canım egzersiz hamile platesi açılma için😊
BayramzlemFirat Svcnn Allahın izniyle inşaAllah sağlıklıklı bi şekilde vaktinde doğar bebişin canım bol bol dinlen 😊
Duru Svcnn canim bana doktorlar 36 ya kalmaz bu bebek dedi.2 tane ozele doktora gittim.biri proftu.o kadar cok uzuldum ki cok da zayif bebegim.ama su an 37.haftadayiz.demem o ki Allah biliyor kimse bilemez.ins saglikla zamaninda dogar bebegin
Svcnn BayramzlemFirat amin insaallh dinlenyrm bunaldm artk 15 gundr 😊😊pazartesi dktra gdecz ama bakalm hala beklycz gbi hisedyrm