Cansu-27 Kızlar 13 haftalık gebeyim hala mide bulantım baş dönmesi ve mide yanması var ve bulantılarım oldu kusmadım şimdiye kadar buda çok şaşırtıcı 😂en merak ettiğim de cinsiyet aranız da öğrenen var mu😊🤰🏻Ben öğrenmedim heycanla bekliyorum Sizin nasıl gidiyo 13 haftanız😍
Di12lara12balci Cansu-27 ben ikili tarama testinden dolayı iki doktora gitmek zorunda kaldım birisi 13+ 2 sin diyo diğeri 14+3 sün diyor kime inanacagimi şaşırdım
hndgkct Cansu-27 merhaba biz de 14+5 günlüğüz dün biraz tansiyonum yükseldi biraz kalp çarpıntısı oluyor ara ara başka bir sorunum yok çok şükür kusma mide bulantısı aşerme hiç yok 🙏 şuan tatildeyiz haftaya cumartesi öğrenicez cinsiyetimizi hayırlısıyla ❤️ Tam 16 haftalık olucaz 😍
HanifeOkutan Cansu-27 ben dün öğrendim 13_+2 de 😂 dişçiye diye gittim dişçim doktordan onay al dedi doktoruma gittim gelmişken bir bakayım dedi 😂 kızım geliyor inşallah💕💕💕
Davetsizmercimek 12 haftalığız bizde 😍 hiç sorunlarım kalmadı. 2.trimestere geçmiş gibiyim. Harika giden bi gebeliğim var , gittim ama oturuş pozisyonunda göremiyorum dedi cinsiyeti 😊
Kubs Bizde 13+1 olduk. Yeni geçiyor bulantılarım kusmalarım ve yanmalarım 😅inşallah herkesinki çok çabuk biter kabus gibiydi çünkü sabah öğle akşam hatta gece 😓 cinsiyetinede kız gbi dedi ama net konuşmadı 12haftalıkken her an erkek çıkabilir 😃
Kubs Di12lara12balci ultrason cihazlarından dolayı öyle farklılık olabiliyo malesef aslında çok saçma 🤔
HanifeOkutan Di12lara12balci ben de 13+2 yim ama doktorum boyuna bakılırsa 14 haftalık gözüküyor dedi🙏🏻 Değişebilir bu çok dert etme bebeğim boyu uzun gelir falan