Denizse nasıl bir kanama adet kanaması gibi mi?Dr lar kıpkırmızı kanın iyi olmadığını söylüyor kahverengi olanların sorun olmadığını söylüyor. 9. Günün bir beta hcg yaptırsan çıkar bence ben 11. Günümde testimi yaptırmıştım ve çok yüksek oranla sonucum pozitif çıkmıştı öğrendikten sonra benim de yerleşme kanamam oldu ama sadece bir defa geldi daha da gelmedi. Dr una danış istersen kendisi sizi yönlendirir yada danışacağınız Dr hemşiresi vardır onlara sorun mutlaka.