hunilimom melekturan ben aldım kullandım canım hemşire benim adıma başvuru yapmış gittim merkezden aldım 1 ay içinde açıldı her ay 20.tl gittim aldım belirli yerlerden
brcaky melekturan bende körfezdeyim, süt kartını ilk defa duydum nedir acaba bu ne zaman ve nereye başvuru yapıkıyor?
Meltem_arasturan Bende karti aldim ama malesef para daha yatmadi 1 ayim yandi yarimcadayim melekturan
HanifeOkutan melekturan ben de almıştım bir 20 gün sonra yatmıştı ama kullanmıştım hatta sonuncu yattı hala almadım onu ATM çok uzaktaydı 😅 yatırırlar muhtemelen üç aylık geçti diye sanmıyorum aksatsınlar. Gebze’de idim ben de
Meltem_arasturan brcaky tutunciflik kultur merkezinr git persembe günleri sadece bakiyorlar kartini al bide sana bakan saglik ocaginda ebeye soylr kayit yapsin okadar
brcaky Meltem_arasturan düzenli doktora gitmek gerekiyormuş dilerseniz bakın benimde şimdi haberim oldu uygulamadan. https://www.kocaeli.bel.tr/tr/main/news/haberler/3/annelere-sut-41-kartla-devam-edecek/16720
Meltem_arasturan brcaky fark etmiyor canim o senin hakkin sedece ebeye söylemen yeterli kayit yapiyor okadar
hunilimom Kturan hiç gidip kontrol ettin mi ben de bazen oluyor en son msj gelmedi gittim baktım ama.harcamazsan paralar gidiyor
melekturan Bugün asi olmaya gittim ebeye sordum 28 haftadan sonra biz buradan kayıt yapıyoruz size mesaj geliyor tütünciflik kültür merkezinden perşembe günü alıyorsunuz para yatınca bilgi geliyor size dedi
Kturan hunilimom şimdi 153 den tekrar denedim 3 ay toplu olarak yatmış.iyiki bakmışım yoksa yanacaktı para bende msj gelmesini bekliyodum :)