Mrvglsnn Merhabaha kızlar bir buçuk yasında bir kızım var ve 21 haftalık hamileyim ikimci bebeğimide sezeryanla dünyaya getircem ama ikinci sezeryan daha zor agrılı geçiyo diolar doğru mu acaba yoksa kişiden kişiye değişir mi