Yagmurrrr 32+4 deyiz bu güne kadar pide veya lahmacun hiç tüketmedim. Bu aralar aklıma gelmeye başladı aramızda bu süreçte tüketen var mı?
Kubuuu1 Yagmurrrr güvendiğim yerden yedim canım istediginde güvenilir olmasına dikkat edin yapabilirsiniz evde yapın içiniz rahat olur ben kendim hazırladım genelde ☺️
kaplan3 Yagmurrrr 37 hafta daha dun yedım, 🤭3 lahmacun canın ne istiyorsa ayee cıg olmadıkça sıkıntı yok
Handetunay Yagmurrrr ben hamile kaldigimdan beri yiyorum bi sikinti olmadi.yaninda verilen yesillikleri yemiyorum ama doktorum iyi yikanmamişsa sıkıntı olur dedi. Evde kendim yesillikleri sirkede bekletelerek hazirliyorum.
Yagmurrrr Hepinize afiyet olsun kızlar. Bende bugün gidip yiyim en iyisi teşekkür ederim yanıtlarınız için ☺️
Bsecill Yagmurrrr içini kendimiz hazırlayıp verdik biz yaptırp rahatça yemiştik zaten hep öyle yapıyoruz dışarda ne konduğu belli değil diye kendimiz endişe duymadan yedik
Balimkiz Yagmurrrr bende çok severim ve yedim bildiğin ve güvendiğin bir yerden yersen bir sıkıntı olmaz