Elime ne geçtiyse sürdüm ben ,karnım büyümeye başladıktan sonra ,yavaş yavaş düzenli kilo alırsanız çatlak olmuyor sanırım ,genetik tabii ki önemli ,ama benim kalcalarimda ve goguslerimde zaten vardı ergenlikten ,karnimda hiç yok şimdilik kantaron yağı sürüyorum en çok da ,şükürler olsun 32 haftayim ,clife in çatlak kremi var en çok onu duyuyorum %100dogal ,emzirirken göğüslere falan da kullanılıyormuş ,denemeye değer