Merhaba anneler,21+3 gebeyim ama son 2-3 haftadır kızımın hareketlerini hissedemiyorum. Daha küçükken hissediyordum büyüyor ama hissedemiyorum. İlk hamileliğim ve korkuyorum açıkcası hareket etmediği her gün üzülüp ağlıyorum. Pazartesi detaylı ultrasonum vardı sırtını döndü göstermedi o kadar hareket etmesi için uğraştık ki etmedi bile doktorum eşref saati değil dedi ama hareketlerini hissedemediğimi söyledim olabilir dedi yine de içim rahat etmedi bir iki gün değil ki 2 3 haftadır hissedemiyorum. Korkuyorum,siz de yaşadınız mı böyle bir durum? Korkmamı gerektirmiyor mu ? Yardım edin lütfen.