Kızlar dün adet günümdü olmadım henüz daha bebek istiyoruz . Kaşıklarımda hafif ara ara ağrı oluyor belimde her zaman ki adet döneminden farklı bir hafif ağrı var gibi test yapmaktan da korkuyorum bir kaç gün daha beklemek istiyorum her ay negatifi gördüğüm için ama kendimi böyle değişik hissediyorum hamileymiş gibi yemeklerden sonra hafif bulantım oluyor ya da psikolojik mi anlayamadım benim gibi olup hamile kalan var mı ?