kubra_10 Giden arkadaşlar var mı, hangi doktoru önerirsiniz, memnun musunuz ve fiyatları biliyor musunuz acaba ?
Seda_123 kubra_10 Oraya gitmiyorum ama çaprazındaki yüzyıl hastanesine gidiyorum medical parkta neslihan alan iyi diye duymuştum
Handenur34 Esme Bende Gaziosmanpaşa Medical Parka gidiyorum. Sezeryan doğum 3600 tabi ocakda artış olacakmış. Ayrıca muayene parası 185 ama biz eşim polis diye 150 felan veriyoruz
Esme Handenur34 pendik medical almış başını gitmiş yeni yapıldı lüks yaptılar bide mucize doktor dizisi bizim pendik şubesinde çekiliyor artık ondanmıdır bilmiyorum ama fiyatlar çok fazla
bulutsmomm Haftama kadar medical park pendikteydi kontrollerim ama yok olacak tahammül edilecek hiç bir yanı yok ben memnun kalmadım ne ilgi alakaları nede başka birşey üstüne birde sağlık bakanlığıyla uğraşıyorum sadece ultrason görüntüsü çok netti suan Kartal umut hastanesine gidiyorum doktorumdan da hastanedende memnunum 😊
ayyyyy1234 Pendik Medical park da doktor önerisi olan var mı ? çok kararsızım. neslihan alan nasıl ? nergis kılıç ve birsen tursun demirel hakkında görüşleri olan yazabilir mi ?