Hakki_irem hamileyim diye asla normal öğünden fazlasını yemedim hatta tam doymadan kalktım bana kilo yapmadın diye tatlı falan hiç yemedim sayılır çokk çokk canım istediğinde tatlı falan yedim ve bu şekilde ben toplam 7 kilo aldım zaten o da doğumda gider diye düşünüyorum 😂 ama göbeğimi gören ikiz mi diye soruyor 🤦🏻♀️😂