Canan23 bende 5 haftalıkken kese göründü bebek görünmedi ve kesen bozuk dedi doktor bana bende umursamadım moralimi hep yüksek tuttum hiç aklıma getirmedim ve 8+4 de gittim bebeğimin kalp atışlarını duyduk ve onu gördük kesem de gayet iyiydi ama doktorumu değiştirdim sende moralini yüksek tut ve başka bir doktoru da dene derim folik asiti kullan ve muz bebeği büyütüyo mutlaka ye derim canım