umggzm53 gündüz iyiyim de gece çok sancılarım oluyor tuvalete gidince geçiyor ama gidene kadar çok kötü oluyorum çünkü acıdan yataktan kalkamıyorum bazen eşim kaldırıyor sizdede oluyormu hele bazen kasıklarıma bıçak batması gibi korkunç bir ağrı giriyor o sırada bebekte garip haraketler yapıyor doğurucam sanıyorum normalmi bunlar ya ilkinde böyle şeyler olmuyordu hiç korkuyorum