esyar çok şükür iyi şükrediyorum bu günlere gerçekten keşke insanlar tek isim koysa çocuklara gerçekten çok ağır geliyor iki isim bazıları ne alaka diyor belki ama ben yaşadım bir daha da asla iki isim koymam sildirmek istiyorum bende ikinci adını tek isim kalsın istiyorum