Hilalcgl Bende yaptırmak istemiyordum. Ne olursa olsun aldırmak gibi bir düşüncem yok diye. Ama canım doktorum bir bakış açısı sundu. Tabikide aldırmanı istemem ama olurda bir sorun var ise ve doğum yaptığın anda doğum hanede böyle bir şaşkınlıkla ve üzüntü ile ilk günlerinş geçirmektense, ailedekilerin gelenlerin tepki ve şaşkınlıklarıyla uğraşmaktansa önceden öğrenip doğumdan sonra neler yapabileceğine dair araştırıp biliçlenmen daha doğru olur diye düşünüyorum dedi. Tabiki doğruluk payı %100 olamaz. Ama rahat olun test sonucu geldiğinde bile telasa girmedim meraktan ölmedim. Ne olursa olsun kabulüm diye. Test daha yeni yaptırdım allaha şükür bir problem yok. Sağlıkla büyüsünler inş♥️