Ftsfts Kızlar 38 haftalığız . 10 gün önce 2980 gramdı bebeğim bugün 3500 dedi . Hızlı kilo almış dedi ve gebelik şekerinden şüphelendi . Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ? Kilo alımı anormal olan ?? Endişeliyim
Dytanne Ftsfts gebelik şekeri olabilir bence de. Ama ölçüm yapan ultrason aleti de yanlış ölçmüş olabilir. Bu da bi ihtimal sonuçta.
Gulden Ftsfts gebelikte şeker bebek sağlığı için çok önemli. Bende de çıktı ve diyet işe yaramadığı insülin kullanıyorum. Bebeğim iri gidiyordu,en son normale dönmüş haftasıyla uyumlu. Bi şekerinize baktırın bence,çıkmassa bile içiniz rahatlar en azından.
Zehraduru Ftsfts canım bende 37 haftalığım suan ama 1 ay önce doktora gittiğimde bebeğim 1400 gr dı doktorum kilosu az dedi Doğuma kadar kilosu toparlaması lazım dedi.bende internetten baktım cevreden duyduklarım muz ceviz v.s yedim ve yememe ağırlık verince 15 günde 1 kilo almıştı tam bebeğim ☺ Doktor sasırdı bende şok olmustum Ki ayrıca bende de şeker sınırda çıktı bi kez daha şeker yükleme istedi kabul etmedim sadece dikkat et hamur işi v.s yeme dedi simdi bende bebeğimde iyiz cok şükür böyle seyleri sıkıntı etme bazen aletlerde fazla Yada eksik ölçebiliyor ☺
Ftsfts Dytanne bundan bir hafta Öncesi ise 100 gram almıştı bir hafta içinde . Şimdi şeker yüklemesi yapalım diyor doktorum. Ne olacağını şaşırdım
Ftsfts Gulden 38. Haftadan sonra ne işe yarayacak diye düşünüyorum ben de Doğuma kalmış olacak 10 gün 😞 salı günü yaptırabileceğim çünkü . Kafam çok karıştı açıkçası belkide daha az bir süre
Lokumum Ftsfts kuzenime de aynısını dediler yaptırmadi.bebiş gayet sağlıklı.bncede gerek yok ben olsam yaptirmam cok da karistirmamak lazim zaten doğdu doğacak ne ise yarayacak bu saatten sonra yüklenen sekerin zararindan başka
Gulden Ftsfts şeker yüklemesi olmasa da en azından bi açlık tokluk şekerinize baktırırsınız orda bile belli olur varmı yokmu. Belki de sadece hızlı kilo almıştır,her hızlı kilo alımı olan bebeğin annesinde gebelik şekeri olur diye bi kaide yok tabii hiç korkmayın☺ Bazen cihazlar da yanlış ölçebiliyor hem. Sağlıkla doğsun inşallah🙏
Ftsfts Lokumum yaptırmak istemiyorum ben de şurada Doğuma ne kalmış ama doktorum söyleyince ne yapacağımı şaşırdım.
Ftsfts Gulden tokluk şekerimize baktık hemen normal çıktı aslında değerler . Açlığa da baktıracağım pazartesi günü. Beni salı günü çağırdı doğmak üzere bebeğim kafam çok karıştı
AysunAl Şeker yüklemesi mi ?? İyi de bebeğin son haftalarda 500 gr alması çok normal aynı benim bebeğimde en son 3500 gr olmuştu 2 haftadır 500 gr alıyor 10 günde ve doktorum gayet normal dedi şeker yüklemesi yaptırmıştım fakat temiz çıktı bence yaptırmayın şeker yüklemesi falan çünkü 38 haftada gayet normal yarım kilo alması
Ftsfts AysunAl siz şu an kaçıncı haftadasınız ? Bende fazla abur cubur yedim bu hafta açıkçası ondan emin olamadım şeker yüklemesi için
Alperbaby Canım benim bebeğim de 31. Haftadan itibaren 2 haftada ; 500/550 gr alıyor sürekli. Bence normal artık. 🙏
Milimolo Benim bebek de 14 günde 500 gr almış çok abur cubur yemiştim onun etkisi sanırım bu hafta biraz daha dikkat ettim bakalım ama ben olsam şeker yüklemesi yaptırmam bu haftalarda zaten doğum gelmiş ne şeker yüklemesi. Bu arada 24. Haftada şeker yüklemesi yaptırmıstım gayet iyi çıkmıştı sonuçlar.
Nlnylmz Benimde 14 günde 700 gram aldı 30 ve 32 hafta arasında bana da gebelik şekerinden şüphelendi açlık tokluk şekeri ölçtü ama bişey çıkmadı . o haftalarda muz badem ceviz kaşar çok yedim o yüzden heralde bebilerin büyümesi önemli bişey çıkmaz sizinde inşallah 😊
alaelikkran Bende suanda 36+4 gecen gottigimde 14 gun icinde 550 gr almis bence bu seker yuklemesiyle alakali degil normal birsey son haftalarda daha cok gelisip kilo almasi
elfayaz canım 3500 diyor ama o kesin degilki bebek doğumdan sonra nerdeyse 300 400 gram eksik doğuyor sen kalbini ferah tut