Valsss Adetim 4 gun gecikti test yaptim silik cikti son adet tarihimden hesapladigima gore 4+4 haftalik gebeyim kasiklarim bacagim ve uzun sure ayakta kalinca belim cok agriyo normal midir
Meryem15Denizzz Valsss Gayet normal bel ağrısı bende de var öğrendim zamandan belli oturamıyorum bile daha 11+4 üm ama bel ağrısı bitiriyor beni korkma yani eğer çalışmıyorsan dinlen uzan bol bol bişey falan kaldırma
Kardelenyigit Normal kuzum ben 3 haftalık öğrenmiştim benimde silikti ☺️ 5 haftalıktım koltukta dahi oturunca belim kopuyordu resmen
Valsss Meryem15Denizzz calismiyorum evdeyim temizlik yapmadan da duramiyorum biraz fazla kalinca belim karnim agriyo
Meryem15Denizzz Valsss hamile olduğumu öğrendimden belli eşim olmadan temizlik yapmıyorum ters bişey olmasın diye yapma sende bebeğin den önemli değil temizlik sonuç ta dikkat et