kubra_10 Batıl inanç bunlar, nitekim niyet o olmasa bile insanın ömrünü saç kesimine bağlamak şirke kadar gidebilir inanmamak lazım.
Ben 4. ayımda kısacık kestirdim gören şoka girip bıdı bıdı yapıyodu sonra sustular 😂 Bu arada iyi ki kestirmişim benim saçlarım ince telli ve çok dökülür normalde, hamileliğin ilerleyen aylarında hormonlar sayesinde saçlar gerçekten gürleşip güzelleşiyor, ben bide öncesinde kestirdiğim için çok sağlıklı uzuyorlar 🌺