Alparslanannesiii 29+5 olduk kızlar ama sol tarafıma yatamıyorum ne kadar zorlasamda sağda daha rahat uyuyorum bi sorun olurmu sizce sizlerde durum nasil
Ebru9360 Alparslanannesiii yuzustu haric her türlü yatiyorum cnm genllikle sola yatmaya çalışıyorum ama uykudayken saga ve sirt ustu uyudugmda oluyo
Dkk Kızlar postta açtım ama sizedir sorayım bende aynı sorunu yaşıyorum . Sola yatınca uyuşuyor sağa yatınca midem yanıyor 🤷🏻♀️ Hamilelikte kullanılan yastıklar işe yarar mı? 17+5 deyim
Rumeysamutlu TC0101 rahim büyüdüğü için sırt üstü yatınca damarlara ağırlık yapıyormuş ve bebeğe giden kan akışı azalıyormuş doktorlar önermiyor
Burcu85 Ben de çok tedirginim,2. Hamilelik ama yatışta acaba çocuğa bir zarar verirmiyim diye:( hareketlerini çok rahat hssedebiliyormusunuz?? 18 haftayım şu an,ben pek hissedemiyorum:(
Meteannesi Rumeysamutlu sağ tarafa yatıncada öle oluyo demişti doktorum az yat sağ tarafınada çok yatma demişti sol en iyi yatış şekli bebek için ama bende solda rahat edemiyorum sanki nefes alamıyorum kalbim skışıyo gibi oluyo sağ tarafımda çok rahatım iki taraftada tekmeler beni yavruşum şimdilik uyuyorum ama bel ağrısı oluyor işte bu sıralar :0
Mebos Alparslanannesiii valla aynı durum bendede var bende sadece sağıma yatabiliyorum solda yatamıyorum
Netdlxx Alparslanannesiii Amuda kalkma ve yüz üstü hariç tüm pozisyonları denememe rağmen yatamıyorum 😄 Yana yatsam ayakları batıyor oram ağrıyor buram ağrıyor ... Bazen eşimi uyandırıyorum ben uyuyamazken senin uyumana gıcık oluyorum diye. “ Saçmalama da yat zıbar” diyor 😑 Gece 2-3 saat anca uykum var
Mebos Caglagorkem 🤣🤣 sürekli tekmeliyor soluma yatınca ve şuan ayakta sanırım tekmelerini hissediyorum