Ulkunur Ben 32 haftadayim canm hersey iyima geceleri felan uyutmuyor cok harketli birde benm mide bulantilarm tekrar basladi buyudugu icin sigmiyor baski yapiyor sanrm var mi tekrar midesi bulanan 🙈
snil Bende nefes darlığı başladı nefes alamıyo gibi oluyorum bazen 🤦♀️ Bir de karnım birkaç kere sertleşti bir iki dakika sonra geçti, bazen sızı şeklinde incecik ağrılar giriyor sizde de oluyor mu?
Sznarslan snil ben 31 deyim.ince sızı bende de oluyor.tam da rahim kısmımda.sertleşmede oluyor günde 4-5 kez.o.zaman da canımı acıtmıyor değil.yalnız değilsin yani.
Seyma38 Bende 32+2 yim. Benim iyi geçiyor şimdilik bazen aşağı baskı hissediyorum. Onun dışında mide yanması veya bulantı yaşamıyorum uykularımda güzel 🧿😄
DilekH Bende 32+4 üm maalesef magnezyum eksikliğinden dolayı bacak ağrım çok aşırı üzerine basamıyorum çalıştığım içinde daha çok zorlanıyorum. Progestana başladım bakalım hepimiz için sağlıklı günler diliyorum ☺️